Saturday, July 25, 2009

Raja Katak Lebih Baik Mati Katak

Sepatutnya dia diberikan jolokan Bapa Kekacauan. Terkenal dengan tindakan liar ala gangsterism nya meledakkan huru-hara di Kelantan pada tahun 1977 membawa kepada MAGERAN diisytihar seterusnya pada 1978 BN berjaya menjatuhkan kerajaan PAS pada tahun itu.


Celako demo Raja Katak. Kawe harap demo akan didatangi keinsafan tapi ruponyo makin burok perangai demo. Jelaslah hidup demo bukan ikhlas untuk Islam dan Melayu tapi kerana pitih serta nafsu.

Demo buleh lah gedebe sesamo manusio. Tapi dengan Allah demo nak samseng tahap mano? Demo kembali kepado stail jahiliyah, membaham pitih rakyat, menzalimi rakyat, dan membahagikan semula pitih yang dirompak itu atas nama keMelayuan.

Konon pitih demo rompak tu pitih Umno...ptuiii... mano Umno ado pitih? Umno bangsat tere!! Kalu demo tak buat kerjo menipu lamo doh Umno mapuh.

Tapi demo masih buto Raja katak. Sehebat-hebat perancangan demo, perancangan Allah itu lebih hebat, Allah Maha Hebat.

Sekuat-kuat segah grup mafia Perkasa demo, Allah Maha Perkasa. Demo tunggulah azabNya nanti bersama-sama dengan pengikut Perkasa demo.

”(Ibrahim Ali) rupa-rupanya mengetuai pembahagian wang, tiap-tiap seorang ahli (pemilik) bengkel itu memperolehi RM300,”kata Ustaz Kassim ketika berucap dalam Majlis Kesyukuran Meraikan Kemenangan DUN Manek Urai di Kampung Merang, dekat sini, semalam.

ADUN Manek Urai, Mohd Fauzi Abdullah (Abe Uji) yang menjadi tetamu dalam majlis diatas, mengesahkan dakwaan Ustaz Kassim keatas Dato’ Ibrahim Ali.

Menurutnya Ibrahim telah menjalankan kegiatan mengagih-agihkan wang tersebut terutamanya di Peti Undi Laloh.


Beliau berkata, nilai pembahagian wang tersebut bukan hanya RM300, bahkan RM3000 dan hingga mencapai RM10,000, terutamanya kepada ‘kepala-kepala’.

Katanya cara pembahagian wang tersebut bukan rumah kerumah tetapi Ibrahim akan mencari seorang ‘kepala’ (ketua) dan meminta ketua itu membawa pengundi kedalam kawasan kebun getah atau belukar berhampiran.

”Trend (kaedah) dia kali ini, bukan ‘style’ (cara) pergi kerumah orang, (tapi) style di panggil kedalam ‘rok’ getah, kut dalam ‘rok’, pergi jumpa dengan dia (Ibrahim),

”dia (Ibrahim) cari seorang kepala, dia tunggu didalam rok mana-mana, (kepala) bawa mari 10 orang, dia akan bayar hok kepala lebih sikit, orang rakyat (bawahan) ni ada (terima) RM300, 500 dan ada RM1000,”tegasnya.

Setakat mana gak gedebe demo tu, nak tongkat langit ko? Demo ni kalu mati penyek lori molek lah. Mati katak mati penyek.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET