Sunday, July 19, 2009

Hospital (3) - Kemuncak Kritikal

16/09/07 (Khamis)


1915 hrs - Aku sampai di HSNZ. Isteri berada di bilik bersalin.

1930 hrs - Isteri aku dipindahkan pula ke bilik caesarean yang terletak bersebelahan. Mujur aku sempat bertemu dan memberi semangat untuk dia.

2000 hrs - Pembedahan caeserean dimulakan. Tahu jelah apa yang bergelodak dalam hati dan jiwa aku tika dan saat ini.

2012 hrs - Baby comel aku selamat dilahirkan. Diberi ruang oleh petugas wad untuk aku iqamad.

2200 hrs - Isteri dimasukkan ke wad lepas bersalin manakala anak dipindah ke wad bayi lepas bersalin. Dan aku... balik rumahh.. rehat.

Untuk hari ini dan 3 hari seterusnya HSNZ adalah rumah kedua aku.
Apa-apa hal esok la pulak.


0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET