Saturday, September 15, 2012

Lynas: Dah Mula Tolak Menolak Tanggungjawab

Belum hancur lebur pun lagi kilang Lynas tapi pihak berkuasa Malaysia dan Australia dah mula tolak menolak tanggungjawab. Malaysia mintak sisa-sisa Lynas dikembalikan kepada negara asalnya tapi tuan tanah menolak dengan sekeras-kerasnya.

Nak tanya ahli Parti Setan, siapa yang pepandai bawak masuk haramjadah toxic pembunuh tersebut ke Malaysia untuk dihadam oleh Lynas? Sewaktu bawak masuk korang pikir guna apa, kepala hotak atau kepala taik. Korang memang tak pikir panjang tapi pikir hal poket isi penuh boleh jalan biarlah rakyat 'jalan' dulu. Akhir sekali rakyat yang didahulukan akan makan toxic dulu. Cepatlah korang jalan baham tanah wahai parti setan.


Lynas mohon hantar sisa radioaktif ke Australia

KUALA LUMPUR 14 Sept — Lynas Corporation telah memohon Australia untuk mengimport sisa radioaktif dari loji penapisan bumi kontroversi di Kuantan walaupun Canberra mengulangi dasar menolak sisa itu daripada negara-negara lain kata seorang diplomat Australia Pengatur nuklear Malaysia Lembaga Pelesenan Tenaga Atom AELB berkata bahawa pelombong Australia itu di sisi undang-undang telah terikat untuk membuang sisa radioaktif dari Bahan Loji Lynas LAMP dan menghantar pulang ke Australia di bawah syarat-syarat lesen operasi sementara TOL yang dikeluarkan minggu lepas “Lynas telah mengemukakan permohonan kepada pengawal selia Agensi Perlindungan Sinaran dan Keselamatan Nuklear Australia ARPANSA untuk mengimport bahan dari Malaysia “kata jurucakap Pesuruhjaya Tinggi Australia kepada The Malaysian Insider Kilang memproses nadir bumi oleh syarikat Lynas Malaysia Sdn Bhd di Gebeng Pahang 270 km dari Kuala Lumpur.

Wednesday, September 12, 2012

Eloklah Tu... Ustaz Nasha Lawan Ustaz Hassan

Kita tengok siapa yang bengkeng... UG atau JATI? Parti Setan tolak tepi pasal sah-sah dicampak ke neraka kepada sesiapa yang bersekongkol dengan Setan. Bukanlah nak banding sangat siapa yang hebat antara kedua ni tapi kita nak lihat keikhlasan ahli Pas kepada Parti.

Petikan dari wfauzdin:

Kita jangkakan, Dr Hassan Ali tidak sebacul itu untuk melarikan diri dari Gombak Setia. Kita mahu saksikan Presiden JATI yang tidak diketahui berapa kerat ahlinya ini menyeru kepada pengundi-pengundi di Gombak Setia jangan berikan walau satu undi pun kepada Us Nasha di kawasan tersebut. Ketika itu, ketaatan dan kesetian kita di Gombak Setia akan diuji. Mungkin ramai yang tidak suka kepada Us Nasha, tetapi apakah mereka akan memilih Dr Hassan Ali atau calon Umno? Jika ditakdirkan Us Nasha menang di situ, ertinya rakyat telah cukup ditarbiyyahkan iaitu parti mesti diutamakan dari individu./wfauzdin.blogspot.com

Saturday, September 8, 2012

Beratus Ribu Hantu Belum Bangkit Daftar Ngundi


DS Shafie Apdal mendakwa konon 500,000 ahli parti setan dari kalangan pontianak, jerangkung, penanggal, pelesit, hantu kubur, hantu susu, hantu kopek, pocong dan seangkatannya belum bangkit untuk mendaftar sebagai pemilih berdaftar.

Maksud katanya lagi tara guna semua hantu duk hisap darah orang aje tapi tak main peranan dalam mengundi untuk memilih kepala setan a.k.a. iblis yang seterusnya.

500,000 ahli UMNO belum daftar mengundi

KOTA TINGGI – Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Mohd. Shafie Apdal mendedahkan, kira-kira 500,000 ahli parti tersebut di seluruh negara masih belum mendaftar sebagai pengundi.
Mohd. Shafie berkata, ia merupakan jumlah yang besar dan berharap UMNO bahagian dapat memainkan peranan dalam memastikan ahli-ahli mendaftar bagi membolehkan mereka layak mengundi pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13).
Jelasnya, usaha berterusan oleh semua jentera UMNO dalam memastikan kesemua ahli berdaftar sebagai pengundi mampu membawa kejayaan kepada UMNO dan Barisan Nasional (BN) pada PRU13.
“Kita akan berdepan masalah sekiranya mereka sekadar menjadi ahli tetapi tidak pernah mengundi,” katanya kepada pemberita di sini semalam.

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET