Wednesday, July 29, 2009

Maaflah! Blog Aku Tak Keruan

Fitrah manusia tak pernah puas. Beri satu nak dua. Beri banggol nak bukit. Macam aku jugak, tak pernah puas dengan blog sedia ada. Ada-ada je yang aku cuba nak modify. Kadangkala hasil 'kerastangan' aku ni menyebabkan blog hancur. Biasa la tak test tak tau.


Aku nak ambil kesempatan kat sini terutama pada teman-teman dan sahabat pengunjung blog Gelombang Hijau amnya, memohon maaf andai wujud kerimasan serta ketidakpuashatian dengan karenah aku mengendalikan blog ini.

Aku akan cuba dalam masa terdekat ini untuk memperbaiki memperkemaskini blog ini secepat mungkin dari masa ke semasa.

Jazakallah.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET