Sunday, March 31, 2013

Janji DiCapati: Bukan PR Angkuh Tapi Rais Bangang

Rais antara yang terjebak dengan virus TK1M Takut Kalah 1 Malaysia. Macam2 idea BODO diutarakan konon mahu menggambarkan keihsanan rejim Najib. Dulu tak berani dengan cabaran TGHH mintak 1 jam waktu untuk menerangkan tentang pemesongan Amanat Haji Hadi oleh puak hilang akal umnocoporno.

Sekarang nak bagi peluang PR bersiaran 10 minit (hebat la tu RTM) siap bertapis untuk di keudarakan oleh RTM di TV. Takde hebatnya bersiaran ala-kadar 10 minit, nak cakap apa, siap tapis pulak tu, silap2 diselit dengan aksi video-video lucah ciptaan Setan Laut Biru umnocopporno. Citer kartun dan ultraman lagi best tengok laaaa... Tapi aku suka tonton Mask Rider... Woii Rais lu bikin lu punya video 10 minit pastu lu sendiri tengok laa sama lu punya BIKBIK...

SHAH ALAM - Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr Rais Yatim menyifatkan Pakatan Rakyat (PR) angkuh apabila menolak tawaran kerajaan untuk mereka membentang manifesto pilihan raya umum di Radio Televisyen Malaysia (RTM).


Wednesday, March 27, 2013

Tabung Utusex Nak Kena Pecah Lagi Dua Posen

-sumber FB-

Kali ni giliran Leftenan General (B) Datuk Abdul Ghafir pulak 'on-going' untuk memecahkan tabung si keparat utusex kerana 'mengusik' peribadi beliau. Padan gitu doh utusex kena balun habisan. Kes yang lepas dan sedang disaman masih belum selesai, kini menambahkan lagi koleksi album saman utusex.

Gitulah jika dah jadi barua umnocoporno dan macai kepada blogger pro-umono kaki pemfitnah. Kat atas dunia ni pun takde lubang lagi dah utusex dan bajingan2nya nak sembunyi, apatah di Hari Penyesalan nanti takde guna dah nak menyesal.

Sunday, March 24, 2013

bn-umno La Tu Kalau Nak Kecoh-kecoh

Takde syak wasangka dah pasal bab-bab kecoh no.wahid kat Malaysia ni cuma puakjuak umnocoporno serta anjing samseng upahan mereka aje. Tan Sri Aziz malu-malu babun nak maklumkan siapa penyangak ajaran sesat sebenar yang nak buat kecoh dalam PRU-13 berdasarkan nota yang dikirim kepadanya takut terkena batang hidung sendiri al-maklumlah dia sendiri pun bakal 'expired' sebagai ahli umnocoporno. Biarlah rahsia.

SPR dakwa ada 'ajaran sesat' mahu buat kecoh
Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof mendakwa suruhanjaya itu mengesan usaha yang dirancang pihak tertentu untuk menimbulkan kekecohan di tempat mengundi dalam pilihan raya umum ke-13.

Abdul Aziz mendakwa demikian berdasarkan satu nota, yang didakwa diterimanya, berhubung panduan untuk menimbulkan protes berhubung kesahihan kertas undi.

"Berdasarkan maklumat nota ini, pengundi diminta persoalkan (status) kertas undi dan mendesak diberi kertas undi lain dan jika tidak dilayan, akan menjerit di tempat mengundi untuk tarik perhatian ramai dan media," katanya seperti dipetik dalam laporanSinar Harian hari ini.

Abdul Aziz mendakwa perkara itu terkandung dalam satu nota yang digunakan pihak berkenaan, yang tidak dinamakannya, bagi tujuan latihan
.-mskini

Monday, March 18, 2013

SEKALI KHALIFAH UMNO SESAT, 14 KALI MACAI UMNO LEBIH SESAT

Dari benak kepala hotak Mahadir:
"Hudud takde dalam Quran, ia hanya rekaan ahli feqah semata".
Natijah: Anak dia beli kilang San Miguel pon dia tarak heran punya. San Miguel bukan kilang mee lah nyonya tapi kilang proses air kencing setan.

Dari otak beku Hanif Omar:
"Bab judi takde dalam Quran".
Natijah: Beliau antara pemegang saham terbesar Genting.

Apabila khalifah dan konco-konconya adalah sesat dan sebenar-benarnya sesat maka dia sebarkan kesesatan itu untuk menyesatkan orang lain terutama barua2 dan macai2 umnocoporno.

Sunday, March 17, 2013

Bendera Kembali Usang Tapi PRU Bila?

Bilik gerakan dah lama bukak. Air kopi dah berkole-kole teguk. Biskut jagung berkilo-kilo hadam semua dah kena kitar jadi taik. Projektor dan layar siap pasang sampai naik debu dan kulat. Video kuliah dan ceramah tiap-tiap malam terhidang. Meter letrik kemain ligat berpusing. Tangki septik dulunya kering kini dah separuh penuh hasil 'deposit' tetamu bertandang.

APAA PUUNN........

HUJAN PANAS MALAM SIANG... BENDERA PARTI PUN KEMBALI USANG... TAPI NAJIB MASIH BENGANG... STATISTIK SOKONGAN TETAP BERPIHAK KEPADA PEMBANGKANG... NAJIB TAKUT BUKAN KEPALANG...

NAJIB TAKUT PADA BAYANG... NAJIB MELUTUT PADA YANG DITATANG... NAJIB TAKUT PADA ROSMOH PUNYA BAYANG...!!

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET