Saturday, July 4, 2009

Ganah Mung Kena Plekong

Tepat tekaan aku semalam bahawa Pemuda Umno Bukit Katil dan ketuanya akal pendek, kalau aku kata bodoh ramai pulak yang marah. Kurang cerdik pun ok gak. Kalau buat kerja tanpa landasan iman atau iman letak kat belakang amarah kat depan maka terbitlah perangai membabi buta.


Bagi aku deme sama taraf dengan TokPa dan Makcik Jambul yang tak cerdik bila berkempen di Manik Urai, puji Umno lebih-lebih tak kena tempat, tak lojik dan mengungkit konon Umno lebih banyak menyumbang untuk rakyat Kelantan berbanding kerajaan negeri.

Kerja bodoh Pemuda Umno Bukit Katil ni lagi bangang bila orang dapat 'trace' apa yang mereka cakap tak serupa bikin. Ada satu fakta utama oleh Sdr Sofi Wahab yang turut menyokong ulasan aku semalam iaitu ;





Lain kali aku syorkan Pemuda Umno Bukit Katil 'study hard' terlebih dulu sebelum memulakan sebarang langkah sumbang. Jadinya malu besar. Apa kejadahnya SU Pemuda BK Safrie Abdullah menyibukkan diri kat Manik Urai jika tahap kecerdikan ulasannya sama low-class dengan TokPa dan Makcik Jambul. Buang karan aje.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET