Saturday, June 6, 2009

Wala'

Proses pengundian di Muktamar Pas petang semalam berjalan lancar dan aman tanpa gangguan FRU. SPR yang dilantik cukup amanah dan berjaya melaksanakan tugas dengan baik tanpa sebarang spekulasi.

Dan pagi nanti walau apa pun keputusan undian atau siapa pun yang bakal menduduki jawatan no.2 parti , atau Naib Presiden, kita tetap menerima dengan hati terbuka. Seantero Negara telah kenal mereka yang dicalonkan itu kesemuanya hebat dan berwibawa.

Tuan Guru Nik Aziz seringkali menyatakan bahawa Pas tiada ketandusan barisan kepimpinan kerana Pas memiliki ramai bakal dan calon pemimpin yang berkaliber. Jadi walau siapa pun yang menang nanti, halatuju dan misi yang dibawa mereka tetap satu dan utama.

Persetankan apa jua istilah yang dilemparkan oleh seteru-seteru Islam dengan pelbagai gaya ulasan picisan oleh media cabuk auta serta persetankan jua hasutan para pedajjal yang bertujuan memecahbelahkan kesatuan dalam jemaah Islam.

Dan kita selaku penyokong dan pendokong parti perlu wala’ kepada setiap pemimpin yang dilantik selagi mereka tidak membelakangkan tetapi membangunkan Islam serta masyarakat.


0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET