Friday, October 16, 2009

Retro Bagan Pinang: Islam Bukan Milik Pas

Tengok tajuk kat atas kita semua boleh agak ni kenyataan siapa. Lawak bodo dari Umno untuk para penonton yang celik mata buta hati. Isa Samad, Najib, Samudin dan konco-konconya mempunyai kenyataan dan pendirian yang sama. Siapa tokguru depa? Firdaus wal sepak tong ka tokguru mereka? Wat malu Islam je kalau orang non-Muslim India-Cina dengar ni.


Nak tolong nasihat kat orang Umno lani. Nak suruh jugak depa pi riki-riki try tanya dengan Lim Guan Eng atau Gobala ada tak depa non-Muslim ni jumpa atau terbaca kat mana-mana kitab agama atau kitab sejarah atau kitab tasauf atau apa-apa kitablah yang mengatakan bahawa Islam adalah agama untuk satu kaum, untuk satu puak dan untuk satu parti sahaja? Kecuali dalam kitab hadhari pasti ada cakap bahawa Islam hadhari hanya untuk orang-orang Umno/BN sahaja. Takyah lah aku nak suruh orang Umno pi tanya dengan Mufti mereka kerana ilmu depa yang keluarkan kenyataan macam ni lebih rendah dari martabat lembu.

Budak PASTI dan budak TADIKA lebih reti bahasa jika kita tanya Islam diturunkan Allah untuk siapa. Cumanya Umno yang wat beku kepala hotak dengan menolak mentah-mentah Islam Ad-Din wahyu Tuhan pada manusia melalui Nabi Muhammad dan puak-puak dalam Umno taksub menjunjung kitab hadhari yang menunjangi parti serta kehidupan para anggotanya.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET