Thursday, October 8, 2009

AZEEZ REMPIT WANTED: 100,000 Rupiah

Tengok apa hasilkerja jahat kau Azeez. Nukilan provokasi baghal kau terhadap Pas/PR pada hari penamaan calon telah menyemarakkan semangat gila khinzir pengikut fanatik Umno. Bagi kau Azeez perbuatan olok-olok tu sekadar suka-suka tapi penyokong lembUmno sudah sampai tahap gila-gila.

Segalanya bermula dari sikap Azeez sendiri. Aku cadangkan supaya KDN tangkap Azeez dan sumbat dalam lokap, dakwa dia atas dasar membangkitkan semangat perkauman. Takde pulak tragedi ni disiarkan dalam TV3 suku dan suku sakatnya. Celaka Umno. Celaka Media Prima.

Tanya polis mana dia hasil siasatan kes pukul Azeez seperti yang beliau laporkan. Sehingga ke saat ini masih belum ada bukti dan tangkapan dibuat. Sebaliknya barua Azeez bertindak ikut nafsu berteraskan undang-undang rimba.

Sah lah Umno mengamalkan undang-undang drakonian. Orang Umno pasti bersorak gembira. Hooray!! padan muka kau Pas. Tanpa sedar moral Umno semakin terperosok ditapak kaki.

Pandai Azeez bermain sandiwara. Dasar mamak kaki ampu kaki putar belit kaki auta. Yang heran kenapa ramai ramaja melayu bodohloh yang sekonyong-konyong tunduk taat pada mamak India ni. Heran aku. Melayu tulen takde maruah.

Cuba korang tengok gambar mangsa tetakan dan belasahan puak pekida dan rempit umno yang gila babi. Siapa yang nak bertanggungjawab? Azeez kau jawab ni!

mangsa tetakan dan belasahan pekida/umno


0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET