Wednesday, April 29, 2009

Pertembungan Calon PR di Penanti ???

Penasihat PKR dah umumkan calon mereka untuk mewakili PR. Pemuda Pas PP pun mahu letak calon dan lawan sama. Double barrel?? Kalau tembak dengan shotgun tak jauh mana perginya peluru tu walau double barrel sekali pun... jika kebiasaannya boleh tembak contoh; sejauh 100m tapi tang ni kalau tembak mau je sejauh 10 kaki... lembik... tak kuat... takde power...


Tapi ini baru setakat cadangan, bukan keputusan. Boleh dibawa bincang lagi tu kat peringkat tertinggi Majlis Pakatan Rakyat. Walau isu ini pihak lawan boleh canang macam-macam, ibarat bola tanggung, namun tak semestinya mereka dapat 'smash', silap-silap tersilau lampu, tak nampak bola entah ke mana.

Yang penting satu pihak jangan tamak manakala satu pihak lagi jangan keras sangat.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET