Wednesday, April 22, 2009

Perak Lelong 16 Camry



KERETA Toyota Camry 2.4 yang pernah digunakan sebagai 
kenderaan rasmi Exco Pakatan Rakyat akan dilelong kerajaan 
haram Perak.

Zambry pastinya cuba menampilkan sikap cakne rakyat oleh kerajaan haram pimpinannya walhal kegelojohannya akan mempamirkan sikap kebodohannya mengheret satu kerugian terhadap perbendaharaan Perak. Bayangkan jika kereta itu yang telah dibeli oleh Kerajaan PR pada harga RM170,000++ sebuah dan dalam masa tiga bulan ia dilelong dengan menanggung kerugian sebanyak RM22,000++ sebuah, cubalah darab 16, berapa ratus ribu kerugian? Apa salahnya jika ia terus digunakan oleh kerajaan kudeta Zambry kerana Camry tersebut masih ada 3 tahun jaminan dan ini semestinya menjimatkan kos penyelenggaraan. Secara tak langsung MB kudeta Zambry sedang membazirkan wang rakyat. 

Zambry juga menipu rakyat dengan mentololkan sekali lagi dirinya konon menampilkan jiwanya bersemangat Malaysia dengan mengumumkan pembelian Perdana Executive baru menggantikan Camry. Dia telah pun melakukan secara sengaja pembaziran ratusan ribu dengan melelong Camry dan kini bersikap bijak membazirkan pula jutaan ringgit duit rakyat untuk membeli Perdana Executive. 

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET