Wednesday, April 22, 2009

Najib...Najib...Nanti Kalah Lagi

Umno Permatang Pauh telah mendapatkan pungutan suara dari para pengundi di Penanti samada mahukan BN bertanding atau pun sebaliknya. Ketua Umno bahagian Permatang Pauh, Datuk Abdul Jalil Abdul Majid berkata maklumat balas awal yang diterima daripada pungutan pendapat menerusi SMS menunjukkan 80 peratus daripada 300 pengundi yang diminta memberi pendapat  mahukan BN bertanding.


Kenapa tak diikut aje saranan Najib? Dia kan bijak dalam mencaturkan politik Umno/BN. Lihat saja kejayaan Umno menakluk semula Perak meskipun dengan secara 'cabul'. Umno Permatang Pauh pun bijak, pastinya ada udang disebalik batu, 80% sms yang bersetuju tu pun bukan ikhlas, sebaliknya dengan harapan akan bertimbunlah gugurnya 'durian runtuh' dan projek 'mee segera' bakal masuk kantung mereka.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET