Sunday, August 23, 2009

Rohaizat: Semakin DokRokChetong

Tadah je la telinga tu. Makin hari makin teruk ko kena gasak. Mana pi Ahmad Maslan? Takde poin nak bela dah ke? Dah la pi main tuduh orang bukan-bukan. Sekarang siapa malu? Bodohnya Ahmad Mazlan ni. Memang kabinet Najib sekarang dari kalangan mangkuk hayyun tongong-tongong.


Sewaktu pencalonan, Najib pun bodoh kena kencing dengan Zahid yang lantik calon pilihannya tapi bertimbun masalah. PM pun tak buat kertas kerja. Ingatkan Ahmad Mazlan je malas buat kertas kerja? Tanak tunjuk skill menoreh getah ke Ahmad kat Permatang Pasir ni.

Isu Rohaizat berbini dua kemudian ditinggalkan yang dirahsiakan dari umum tiba-tiba BOOMM!!, bertambah menghangatkan lagi suasana PRK Permatang Pasir. Apa salah berbini dua? Cuma orang sewel dalam Umno je persoal dan perlekeh tentang pimpinan Pas yang beristeri dua. Orang Umno sewel ni zuhud sangat dengan Rafidah Aziz yang bantah poligami tapi merestui perempuan simpanan dan persundalan.

Takde orang nak bengang jika Rohaizat berbini dua pun. Itu hak dia. Lagipun sunnah jika dia mampu. Tapi disebalik itu ada cerita menjengkelkan. Mungkin PRK ini secara tidak langsung membela maruah bekas isterinya itu dan mendedahkan kezaliman Rohaizat terhadap isterinya.

Itu la kau degil keras telinga sangat Rohaizat. Rela gadai maruah demi kemewahan dunia. Dato' Mahfodz dah kasi amaran awal supaya kau undur diri. Nasib la. Kantoi. Dokrokcetong.

KUALA LUMPUR, 22 Ogos: Sebuah blog milik seorang aktivis reformasi semalam mendedahkan beberapa bahan bukti calon BN, Rohaizat Othman pernah berkahwin dengan seorang lagi wanita seperti yang didedahkan Ketua Pemuda PAS Pusat semalam.

Bahan bukti dam bentuk Video dan audio itu didedahkan selepas Rohaizat menafikannya.

Klip video itu mendakwa kononya wanita yang dinikahi Rohaizat itu adalah bekas kakitangannya yang dinikahi secara 'sulit' pada 2005. Pernikahan mereka kemudiannya didaftarkan beberapa yahun selepas itu dengan membayar denda di Mahkamah Syariah. Wanita itu bagaimanapun ditinggalkan Rohaizat sehingga sekarang.

Klip video tersebut yang diletakkan sejak semalam di blog Norazimah Mohamad Nor atau lebih dikenali sebagai Nora di alamat nnora75reform.blogspot.com bagaimanapun tidak dapat diakses pada hari ini atas alasan ianya telah dibuang dari server.

Dalam blog tersebut juga memaparkan perbualan telefon yang didakwa bapa kepada wanita yang dinikahi Rohaizat.


**dokrokcetong - lemah habis daya nak mampus.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET