Saturday, August 8, 2009

JJ Tamak: Umno Walau Apapun Cilok

Kes JJ dibuang Najib ke negara 'godfather' Yahudi sebagai duta telah rasmi. Pucuk dicita ulam mendatang untuk kau JJ. Setelah puas meraba di negara sendiri, mencari mangsa pula di negara orang. Jemu dengan yamseng di negara sendiri, air setan di sana pula nanti pasti dikau cari.


Helah Najib mungkin ingin menjauhkan JJ dari pandangannya. Banyak kemelut yang direkacipta JJ akan mengkemarukkan kepala hotak Najib dalam usaha mengsamsengkan lagi Umno.

Apa pun lepaskanlah satu jawatan tu. Betul la Najib beri kelonggaran untuk kau bawa kedua-duanya sekali ke sana tapi cuba rasional lah JJ. Mana kau nak fokuskan antara perihal urusan di Amerika atau masalah nelayan kat kampung halaman kau. Takkan kau nak 'pelanggan regular' di sini naik kapalterbang setiap kali nak jumpa kau di sana.

Aku ucapkan syabas untukmu JJ. Pergilah ke sana selamanya. Tak balik pun tak apa. Buat menyemak je.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET