Saturday, August 15, 2009

Kerajaan Tak Guna Akal

Demi mengutamakan hiburan dan keseronokan (memang itulah hidangan Umno untuk muda-mudi) pihak PBT Dungun membenarkan diadakan Konsert Gempak Gegar di Padang Merdeka, Dungun.


Secara adatnya Umno sememangnya mengenepikan unsur-unsur maksiat yang bakal wujud akibat dari penganjuran ini, Umno juga turut memekakkan telinga membutakan mata dari mengambil cakne isu-isu sensitif semasa terutamanya kes Selsema Babi.

Bahana dari penganjuran konsert seperti ini dengan kehadiran ramai peminat konsert dan hiburan akan berkumpul tidak mustahil untuk merebakkan lagi penyakit berbahaya tersebut. Sudahlah langkah pencegahan tidak kerajaan jalankan secara intensif malah menyuburkan penularan H1N1 di daerah ini.

Oleh itu Pas melalui Ketua Pemuda Kawasan Dungun iaitu Ustaz Ja telah mengambil langkah awal dengan menghantar memo bantahan kepada YDP Majlis Perbandaran Dungun disamping menaikkan pemidang yang membantah konsert Gempak Gegar diadakan.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET