Saturday, May 2, 2009

Tahniah Blogawan Terengganu

KUALA TERENGGANU – Sekretariat Blogawan (Blogger) Terengganu telah berjaya ditubuhkan dalam satu perjumpaan yang diadakan di sini semalam.


Menurut jurucakap sekretariat blogawan yang menghantar e-mel kepada Buletinonline, seramai 21 orang blogawan telah hadir dalam perjumpaan tersebut termasuk lima blogger wanita.

Perjumpaan semalam telah bersetuju melantik 15 orang blogawan menerajui sekretariat yang diketuai oleh blogger Amdang81.


Syabas untuk blogger Ganu kerana berjaya merealitikan hasrat. Semoga penubuhan sekretariat tersebut berupaya memperkasakan lagi kesatuan ini. Tahniah Amdang81 selaku ketua penaja, tanpa Amdang81 tiadalah keceriaan di Blogawan Terengganu.

Begitu juga aku amat mengharapkan agar hasil keputusan agenda mesyuarat seperti untuk menjaga kebajikan antara blogawan, bertukar-tukar idea, mengadakan majlis taaruf dan sebagainya dikesinambungkan selepas daripada majlis mesyuarat dan bakal dilaksanakan nanti.


0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET