Sunday, May 10, 2009

Beli Kambing Pun Mau Bising

Tak sangka pulak kisah Abg Mad beli kambing dengan Ust. Harun pun turut menjadi isu panas. Hilang identiti panas kambing tenggelam dek isu perjumpaan empat mata dua pemimpin tersohor Ganu yang lebih panas ketika ini.

Bertuah dua kambing Boer Ust Harun yang menjadi saksi kepada buah mulut dikalangan ahli politik Ganu. Jika kat Perak tercipta nama 'pokok demokrasi' maka takde ke sesaper nak isytiharkan makhluk ni sebagai 'kambing perpaduan'? kihkihkih...!! Kalaulah kambing tu diberiNya mukjizat menyatakan apa yang diperkatakan oleh dua orang itu pasti lenyaplah teka-teki, ulasan dan ramalan oleh pihak ramai.

Realitinya, andai ada yang pandai-pandai nak bermain api didalam DUN Terengganu kini pasti akan meletup hanguslah ia. Minyak perselisihan yang telah setahun disimbah kini bertukar menjadi gas, makin mudah untuk hancur. Abg Mad kena hati-hati, perlu segera cari alternatif baru, dengan diam, yakni sahabat yang dapat menahan kemarakan api kemarahan dari membakar hangus Abg Mad.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET