Wednesday, May 27, 2009

Sibuk Banget

Kejang blog aku sehari dua ni. Tadok masa nak update. Dok tau la nok kata sibuk, tidak la balah mana sibuk. Nok kata dok sibuk memang pun ada kerja nak dibuat. 


Sepintas lalu je menjenguk. Dok sempat nok posting. Tadok masa? Tadok idea? Kedua-duanya pasti. Suratkabor pon dok sempat nak belek. 

Dengor-dengor kat kedai kopi, pasaraya, pasar biasa dan ofis, orang duk ulang citer tu ler je. Muak jugok kalu hari-hari dihidang cerita yang sama. Cuma hok menarik sikit kisah tentang persiapan Muktamar Pas pada bulan Jun depan.

Kisah Muktamar bukan sekador berita atau laporan dalam akhbar-akhbar lawan arus malah Media Prima pun tumpang semangkuk. Tak habis-habis dengan mangkuknya Media Prima ni. 

Tapi elok juga la sekali-kala Media Prima cuba lapor yang betul pasal pembangkang. Sekurang-kurangnya menjadilah ia mangkuk seramik yang cantik, taklah senantiasa jadi mangkuk hayun.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET