Thursday, May 7, 2009

Najib, Polis takut dengan sembahyang hajat

Kenapa tangkap Abg Mat? Makin senang keje polis especially SB di era Najib ni. Main tangkap muat je... dak puashati tangkap. Aduh tak ubah macam Gestapo, Mossad, CIA dan kengkawan iblis yang seumpamanya. 


Baru war-war pun dah kecut perut. Betullah janji Allah yakni kaum yang menentang Islam akan takut bila diperdengarkan ayat-ayat Tuhan. Aku rasa kalau betul jadi Program tu mau pecah perut Najib sebab buncit kembung. Walaupun Program tu terpaksa beralih tempat, namun istiqomah para jemaah tidak sekali beralih arah, semoga beroleh kejayaan oleh Pakatan Rakyat.

Najib sedar penangan sembahyang hajat telah merobek sebahagian kerajaan hadhari. Sembahyang hajat dan doa muslimin juga telah membuka hati non-muslim untuk menyokong Islam dan bersama menyegarkan perjuangan keadilan rakyat marhain.

Puak-puak yang menentang Islam memang suka memperleceh lekeh soal-soal ibadat. Masih aku ingat dalam peristiwa ceramah di Mak Chili Kemaman tak lama dulu. Para pendengar ceramah yang ditangkap dibawa ke balai polis Chukai. Tergamak pula sorang polis bertanya pada mereka yang ditangkap iaitu "mana yang lebih berkuasa sekarang? tandatangan dia atau sembahyang hajat?". 

Carilah sendiri maksudnya.



0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET