Thursday, May 21, 2009

Rohok Jugok Bina Rumoh Baru

Bila tengok orang berpindah atau berhijrah, tergerak dihati nak pindah sama. Dalam misi perpindahan ni, aku nak guna perabut yang sama atau yang lebih kurang tapi rumah memang lain. Nak cari rumah yang bersesuaian satu hal dah pastu nak adu kesesuaian (suite) dengan perabut sedia ada bukannya senang.


Al-maklumi lah aku ni bukan ada latarbelakang IT pun. Pandai ikut-ikut orang dan reka-reka sendiri je. Kemudahan komputer kat opis dulu aku main taram je. Dalam duk reka-reka tu kalu dak jadi aku padam kan, upload balik, pastu tak puashati pulak, kasi padam, kedian upload lagi, sebegitulah adanya sampai memenuhi citarasa.

Nampak macam senang... nampak je la macam senang, tapi realitinya dalam seminggu belum tentu siap. Ini aku ceritakan pasal kebolehan seciput aku lah, lenlain yang dah expert jangan cakaplah, berdesup je.

Alhamdulillah, setakat jam sekarang, macam ni dulu seadanya, masih banyak yang nak kena tambah dan dibuang. Harap sudi-sudilah berkunjung ke sini.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET