Tuesday, May 12, 2009

Susah Sangat Ke nak Faham??

Apa punya bodoh tahap piang la makhluk-makhluk yang berkenaan ni? Susah sangat ke nak faham? Dalam bahasa ibunda pulak tu. Bukan bahasa sanskrit atau yunani atau eskimo. Yang memaklumkannya pulak bukan orang biasa tapi Tuan hakim. Cuba korang makhluk tu baca betul-betul... baca baik-baik... dan faham baik-baikk!



Kenyataan simple macam ni pun buat-buat tak reti nak faham? Budak tadika Kemas boleh faham ni. Padan la sewaktu pemilihan pimpinan Pemuda Umno baru-baru ni sampai tengah malam baru siap kira. Takde la banyak mana pun kertas undi. Memang bangang, simple punya kira-kira pun ambik masa berjam-jam. 

Dah la gitu tak habis-habis lagi nak pergunakan Sultan dan mengheret istana dalam kerja bodoh mereka. Imej istana kian tercalar akibat tangan-tangan mereka. Keputusan Hakim Datuk Abdul Aziz dalam kes saman Ir.Nizar ini sedikit sebanyak akan menjernihkan kembali imej institusi Beraja Perak. Kerana keputusan tersebut memaparkan kejahatan perancangan Umno yang secara langsung mengheret istana dalam kancah perebutan kuasa.

Namun sebaliknya Umno tidak akan membiarkan Perak tenang dan Rajanya aman. 

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET