Saturday, January 30, 2010

Wa Tabik Sama Lu Aduka Taruna

Wa kenal lu lama Aduka. Cuma dalam maya la. Itu semua secara tak langsung. Wa pun pernah berinteraksi dengan lu lebih kurang dalam forum TKO tak lama dulu. Wa memang kenal lu dari jauh sebagai seorang kamikaze. Ramai yang marah dengan lu tapi bagi wa lu ibarat wayang kulit yang menceritakan tentang kisah dan tauladan.


Lepas lu undur dari TKO kedian lu menerbitkan blog Aduka Taruna, wa pun follow sama. Kadang-kadang wa gelak sorang-sorang baca maki hamun lu, kadang-kadang wa termenung sendirian, kadang-kadang wa mencebik benci dengan laknatan lu pada individu tertentu.

Tapi wa ngaku yang wa takleh nak catch-up dengan tahap makian lu. Memang fantastic bombastic. Buat ramai orang marah, terkedu, bermuhasabah. Wa ingat Khairy si kepala Oxford tu pun takleh pegi tahap makian lu pasal lu punya maki lebih umpphhh dari Oxford Idiot tu! wakakaka.....

Lebih-lebih pulak wa. Apapun wa amat simpati dengan nasib lu. Lu memang berani gila la bro. Wa respek dengan ketulusan lu. Wa doakan semoga lu dibebaskan segera dan mahkamah menggugurkan dakwaan terhadap lu.

Kalau bedol yang tuliskan dan tayangkan poster Natang! pada Sultan Ganu dulu sampai sudah bebas melepas tapi kenapa lu sampai rapat dinding kena caj. Wa doakan kesejahteraan lu Aduka.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET