Saturday, January 23, 2010

Dasar Balaci Buat Kerja Fitnah Meloya

Meloya. Seindah namanya pemfitnah. Barua. Balaci. Sampah. Taik. Semua engkau ambik. Rebrand je 'title' Melayu tu kepada Malayau atau Meloya. Jaga tepi kain sendiri dulu kasi setel jangan sibuk nak selak kain orang aje. Apa kesudahan kes-kes rasuah mega dan pembunuhan ngeri oleh pimpinan utama Umno BN? Ngampu naungan iblis. Mengadu domba. Membatu api ikut setan. Laknatlah kau Meloya.


Haha... padanlah kau Meloya duk dengaq cerita fitnah dari 'orang' yang kecewa sudah tentunya meluahkan segala ketidakpuasan dengan pelbagai kisah reka.

"Anak-anak emas" itu kan lebih baik daripada "Lembu Suci" Umno.

KUALA LUMPUR 22 Jan. - Krisis dalaman Parti Keadilan Rakyat (PKR) akan terus berkecamuk selagi penasihatnya, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengamalkan dasar pilih kasih terhadap 'anak emasnya' sehingga meminggirkan kepentingan seluruh ahli.

Bekas Ketua Pemuda PKR Selangor, Hamidzun Khairuddin mendakwa tindakan memusatkan kuasa kepada beberapa pemimpin tertentu tidak mampu menguatkan kedudukan parti dan Anwar, sebaliknya akan menghancurkan terus parti berkenaan.

Anak-anak emas yang dimaksudkannya itu ialah Naib Presiden, Mohamed Azmin Ali; Setiausaha Agung, Saifuddin Nasution Ismail; Ketua Penerangan, Latheefa Koya dan Pengarah Strategi, Chua Tian Chang.-meloya.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET