Thursday, January 7, 2010

Siapa Mamat Psycho Ni?

Apa kes mamat ni? Siapa kenal? Pasti kes tak puashati pasal perhimpunan aman 100 orang terhadap rasuah PMBK hari tu la kot. Tak ada orang nak ambil port. Kecuali Umno cawangan SPRM aje yang menyondol-nyondol tak ubah macam menatang hidung dopot tu.


Weii Zaidi, kawe tak kenal demo tapi kawe tau demo ni sekutu talibarut Umno wak kijo bodo. Mung nok tenyeh gapo lagi di kertas lapore SPRM tu. Kawe raso SPRM ado blako doh sutir-sutir detail pasal TGNA dan berkaite dengannyo. Kalu mung tanyo SPRM TGNA gonyoh gigi guno beruh gapo haruh SPRM buleh royak. Beruh gigi sugi... hahaha..

SPRM terima aduan rasuah Nik Aziz, exco

Seorang lelaki, yang menggelarkan dirinya "aktivis kebudayaan", membuat laporan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah
Malaysia (SPRM) di Putrajaya hari ini berhubung dakwaan penyalahgunaan kuasa dan rasuah melibatkan Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dan exco kerajaan negeri itu serta beberapa individu.

Zaidi Yaacob, 47, yang berkata beliau seorang rakyat Kelantan, memberitahu pemberita bahawa laporan itu dibuat berdasarkan salinan sepucuk surat yang diterimanya melalui pos dua hari lepas.

Beliau telah menyerahkan surat berkenaan kepada seorang pegawai SPRM tengah hari tadi.
- Bernama

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET