Thursday, January 21, 2010

Bapa Keganasan Terima Doa Laknat TGNA

Doa laknat TGNA terhadap Najib belum berakhir. Aku yakin doa 2 dalam 1 bimbingan TGNA tempohari telah menjerat Najib. Doa TGNA supaya dikurniakan kebahagiaan untuk Najib jika beliau mengurniakan kembali hak wang royalti minyak hakmilik rakyat dan kerajaan negeri Kelantan.


Sebaliknya jika Najib masih atau tetap berdegil dengan niat wang ehsan nya maka musibahlah jawabnya untuk Najib. Semenjak dua menjak kebelakangan ini aku dapat rasakan ada yang tak kena. Perkara pelik yang jarang berlaku dalam negara kita sejak era 13 Mei dulu melanda kembali di zaman pemerintahan Najib.

Mungkin ia suatu sebab musabab bagi menonjolkan kemujaraban doa laknat TGNA untuk Najib. Meskipun ia bukan satu kesinambungan tapi sekurang-kurangnya Najib menerima tempiasan dari doa tersebut. Atau mungkin ramai beranggapan ia suatu kebetulan dengan siri keganasan demi keganasan yang berbaur keagamaan ini.

Lepas satu demi satu gereja diusik dan dibakar, kini giliran rumah ibadat umat Islam pula bergalang ganti. Tragedi terbaru ialah tentang dua buah surau di Muar yang telah dibakar oleh manusia bertopeng syaitan dan amat tidak bertanggungjawab.

Aku langsung tidak heran dengan peristiwa tragis sedimikian walau ada kebimbangan dengan suasana semasa. Kerana apa? Sebab ketua negara kita ini tidak lain tidak bukan adalah seorang yang layak dengan gelaran 'Bapa Keganasan'.

Berhati-hatilah kita. Ada pihak yang cuba menangguk diair keruh atas tujuan kepentingan politik. Bersabarlah kita menempuh dugaan ini.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET