Wednesday, December 9, 2009

Nazri JPM Mulut Celupar Cari Nahas

Kecil tapak tangan lori tanah TGNA tadahkan. Saat yang TGNA nantikan. Sebaiknya TGNA tak ingin mengheret kes antara dua kerajaan ini ke ruang mahkamah, bukankah lebih elok jika ia ditamatkan dimeja rundingan?

Bila dibuka fail dan didebatkan di mahkamah maka aka terserlah lagi lah kebebalan dan kejahatan kerajaan Umno di Putrajaya. Daki-daki kebobrokan Umno sejak 50 tahun lalu akan dipalitkan lagi dengan karat-karat durjana langkah sumbang, sombong dan serakah kerajaan UBN.

Dengan suara sumbang dan sombong Nazri ini akan bermakna doa rakyat Kelantan melaknat Najib dan kerajaannya akan memasuki fasa II? Sepertimana dalam doanya TGNA menyeru semoga Allah membukakan pintu hati Najib agar dianugerahkan negeri Kelantan dengan wang royalti bukannya wang ehsan.

Atau jika Najib tetap degil bertegas dengan pendirian wang ehsannya maka fasa II doa tersebut adalah menyeru Allah agar menyusahkan kehidupan Najib serta memusnahkan kerajaan UBN tunjangan Umno.

Apakah sebelum tiba PRU-13 kerajaan Najib/UBN akan luruh dan gugur sepertimana dedaun pokok mati dan luruh dimakan ulat?

Kelantan sahut cabaran bawa isu royalti ke mahkamah
KOTA BAHARU - Kerajaan Pas Kelantan sedia menyahut cabaran Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz, supaya mengemukakan isu tuntutan royalti minyak dan gas ke mahkamah.
Menteri Besarnya, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata, beliau sudah lama bercadang untuk membawa isu itu ke mahkamah, jika tuntutan royalti minyak itu gagal diselesaikan secara rundingan.
"Bukan dia (Mohamed Nazri) saja nak, kita pun nak," kata Mursyidul Am Pas itu pada sidang akhbar di pejabatnya di sini, hari ini.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET