Friday, December 18, 2009

Bung Mokhtar: Bulan Jatuh Ke Riba

Sekalung tahniah buat musang tua kerana berjaya menangkap ayam muda. Mungkin kalau tidak kerana penafian demi penafian pastinya perkahwinan MP Kinabatangan dengan pelakon seksi putih melepak itu akan dianggap sebagai 'wedding of the year'. Walau tidak dapat menandingi kehebatan Dato'K yang kaya dengan senyum namun Dato'B ini kaya dengan bahasa-bahasa maki dan celupar di dalam Dewan.


Apa pun kemenangan pasukan bolasepak Malaysia memenangi emas di Sukan SEA Laos telah menenggelamkan topik terhangat masakini. Pandai Dato'B menyembunyikan rahsia. Tetapi 'selebriti' parlimen ini nak lari kemana kerana 'paparazzi' senantiasa mengiringi. Akhirnya terjebak juga kumbang tua ini dengan bunga muda lagi berbisa.

Mulanya pun aku anggap ia sekadar mainan gossip dunia hiburan. Tetapi tanggapan itu menjadi sebaliknya bila ada berita yang mengiyakannya.

Tahniah sekali lagi Bung!!!

DING DONG, mengenai status sebenar pelakon Zizie Ezette terus hangat diperkatakan. Kalau mengikut laman web 'rasmi' ahli Parlimen BN, Agendadaily.com, pelakon jelita itu sudah menikah dengan Ahli Parlimen kawasan Kinabatangan, Datuk Bung Moktar Radin.

Namun beberapa akhbar hari ini, memetik ibu pelakon tersebut yang menafikan anaknya sudah bernikah.

Manakala, Bernama melaporkan, Bung Moktar berkata, "Saya tidak cukup kacak untuk beliau (Zizie),". Bung Moktar berkata demikian ketika dihubungi melalui telefon selepas wakil media gagal menjejakinya di Bangunan Parlimen.

Menurut Agendadaily, majlis akad nikah telah pun berlangsung manakala majlis sambutan akan dilangsungkan Rabu malam di sebuah hotel terkemuka ibukota.

Beberapa Ahli Parlimen BN mengesahkan mendapat jemputan menghadiri majlis sambutan meraikan pengantin tetapi enggan menyatakan tempat berlangsungnya majlis sambutan berkenaan. Difahamkan hanya keluarga dan sahabat terdekat mendapat jemputan. Selamat pengantin baru Datuk Bung.-KLPos.


0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET