Wednesday, February 3, 2010

Sudah Terkena Baru Tengadah

8 tahun cukai tak bayar. Bukan sikit punya nilai, cecah 6 juta ringgit. Bukan kecik punya tanah tapi cecah 530 ekar. Bukan mak bapak dia punya tanah tapi biasa la Umno semua hartamilik negara ni dijadikan makbapak dia punya harta. Bukan tak sedar, bukan tak perasan tapi sesaje buat tak sedar dan tak ada perasaan.

Bukan Tan Sri Khalid Brahim tak ada hati perut tapi YBK a.k.a. juak-juak Umno Khir Toyo yang tak ada isi perut. Bukan takleh bayar, tup-tup si Ali Rustam konon tunjuk baik nak tolong bayar. Bukan Tan Sri Khalid tamau terima ehsan Ali Rustam tapi Khalid mau ajar sama Khir Toyo a.k.a. Umno. Bukan sekejap tempoh 8 tahun tu tapi base jenis bebal bangang tahap Obama. Bukan tak ada duit tapi duit tu pegi mana... sendiri mau fahamlah!!!

Kerajaan Melaka Mahu Khalid Terima Bayaran Cukai Tanah RM5.439 Juta

MELAKA, 2 Feb (Bernama) -- Kerajaan negeri Melaka sekali lagi menggesa Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim supaya bersikap terbuka dengan menerima bayaran tunggakan cukai tanah sebanyak RM5.439 juta yang telah dijelaskan oleh Yayasan Melaka.

Ketua Menteri Datuk Seri Mohd Ali Rustam berkata Khalid sepatutnya tidak menjadikan alasan untuk enggan menerima bayaran itu bagi membantu Yayasan Basmi Kemiskinan (YBK) Selangor.-
bernama.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET