Wednesday, February 24, 2010

Awang Adek Bakal Ganti TGNA??

Dari riak TokPa nampaknya dia seakan amat konfiden bahawa Kelantan akan ditakluki semula BN dalam PRU-13 nanti. Setakat ini media lahanat UBN mencanang sana sini siang malam akan kehebatan UBN Kelantan di bawah teraju TokPa.

Awang Adek pasti berkira-kira untuk kembali menduduki takhta orang no.1 Kelantan. Walau kemaluannya telah lama jatuh semenjak PRU-12 lalu tetapi Awang Adek masih berupaya mengutip kemaluannya kembali dan diletakkan pada tempat sepatutnya.

Tapi kalau aku dah lama dibuang kemaluan itu kasi makan anjing, gantilah dengan kemaluan buatan secara 'plastic surgery'. Apa susah? Seberang sungai golok ada banyak kemaluan tiruan...wakakaka...

Bagi orang Umno, maruah atau intergriti itu perkara no.2. Perkara wahid yang perlu mereka jaga dan perjuangkan terlebih dahulu adalah menjaga periuk nasi sendiri, ahli keluarga, kroni-kroni, barua dan balaci mereka.

Rasanya tiada tempat lagi untuk Awang Adek dimata hati rakyat Kelantan sepertimana persepsi mereka terhadap TokPa sebagai penderhaka atau pengkhianat no.1 rakyat Kelantan.

Pasti anda akan cirit birit 2 hari 2 malam dan aku pasti pengsan jika tanpa diduga cempedak dah jadi nangka tetiba Pak Brahim Katak menjadi MB Kelantan. Peristiwa itu nanti akan tercatat dalam 'Ripley's Believe It Or Not'...

Kekalkanlah budaya luarbiasa rakyat Kelantan yakni Umno beri ambik tapi time pangkah demo pangkoh Pas!

Kelantan akan dirampas BN?


MUSTAPA Mohamed menunjukkan pengenalan facebook peribadinya kepada tetamu yang hadir pada pelancaran ‘Facebook Datuk Seri Mustapa Muhamed’ di Kuala Lumpur, kelmarin.

KUALA LUMPUR 22 Feb. – UMNO Kelantan yakin dengan motonya, ‘bersaing (berkawan) dan berbakti’ mampu merampas kembali negeri itu daripada Pas.

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed berkata, ia berdasarkan kepada keyakinan mereka kepada Barisan Nasional (BN) setelah amat kecewa dengan kegagalan Pas mengurus negeri itu.

“Rakyat sudah semakin kecewa dengan kegagalan urus tadbir negeri oleh Pas, rasuah dan kronisme serta nepotisme begitu menular.

“Mereka juga amat dahagakan perubahan dan Pas Kelantan juga sedang menghadapi fasa keletihan iaitu terlalu berbangga dengan pencapaian hingga alpa daripada tugas sebenar,” katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas melancarkan facebooknya dan Majlis Ramah Mesra Bersama Anak-Anak Kelantan sekitar Lembah Klang di kediaman beliau di sini semalam.

Tambah Mustapa, petanda perubahan itu amat jelas ditunjukkan oleh rakyat Kelantan terutama yang berada di luar negeri pada Pilihan Raya Kecil Manek Urai pada tahun lalu.

Jelas beliau, UMNO negeri sebenarnya selepas Pilihan Raya Umum (PRU) Ke-12 lalu telah mengatur strategi mapan bagi menarik sokongan rakyat terutama golongan muda yang undi mereka bakal menjadi penentu pada PRU akan datang.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET