Thursday, February 18, 2010

Mabuk Air Tapei Ni

Kata orang mabuk tapei,"kami yang salah pilih DSAI". Walhal DSAI yang tersilap pilih mereka. PKR tak nafikan bahawa calon-calon pilihan mereka dalam PRU-12 lalu sekadar tangkap muat tanpa menyedari ramai dikalangannya terdiri dari katak emas munafik.


Kenapa salahkan DSAI? Mana DSAI tahu isi hati kamu jahat atau baik? Mana DSAI ada sakti nak x-ray dalam hati setiap calonnya berhati mulia tanpa kalbu hitam munafik? Huhh bangang bila mendengar orang mabuk todi @ tapei ni sembang. Percakapan mereka tak ubah macam orang gila. Tapi layan jer la.

Lebih baik orang gila dibanding dengan geng munafik PKR ni kerana orang gila cakap tanpa akal, padan la dia gila tapi si munafik bercakap guna nafsu yang diletak kat tumit kaki. Orang gila lebih mulia kerana mereka dijamin syurga berbanding geng munafik PKR haprak taraf pencacai angkat najis rasanya langsung tak berbau syurga kerana mengkhianati amanah rakyat.

Tak perlah ini masa kamu untuk bongkak atau apa pun. Tapi tunggulah gilirannya nanti di PRU-13 kerana tiada lagi tempat untuk kamu dihati kami malah mungkin akan disepak oleh pihak yang membela kamu kini.

KL: Pemimpin PKR meninggalkan parti, termasuk meletak jawatan kerana tidak sanggup bersekongkol dengan Penasihat parti itu, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang ghairah untuk menjadi Perdana Menteri sehingga sanggup menggadai maruah bangsa, agama dan negara.

Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Lunas, Mohd Radzhi Salleh, berkata mereka membuat kesilapan paling besar kerana memilih parti itu bagi memperjuang nasib rakyat, kerana apa yang nyata PKR sudah lari dari perjuangan asal semata-mata untuk memenuhi kepentingan peribadi Anwar dan konco-konconya.

Beliau berkata apa yang tinggal dalam parti itu kini adalah kumpulan pemimpin yang tidak ‘bersih’ dan tidak mempunyai keikhlasan membantu rakyat kerana mereka sanggup berbuat apa saja bersama rakan sekutu, DAP termasuk menghapuskan dasar perlembagaan sedia ada apabila memerintah.

“Kalau dia (Anwar) kata dia tersilap memilih calon, sebenarnya kami yang tersilap bersama dia, tanyalah orang lain yang keluar parti, semua berasakan silap berada dalam parti dia.


0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET