Saturday, November 21, 2009

Mukhriz Nak TEST MARKET

Nampak gaya macam bakal sahih je PRK Kota Siputeh ni. Umno dah tak duk diam. Bahagian jentera dengan kerjanya lah. Sebelah individu pulak sedang bersolek pasang bodi nak tonjolkan diri dan imej terbaik pada pihak atasan dengan beribu harapan semoga dilantik sebagai calon.

Mukhriz ada konco dia begitu juga dengan KJ berkonco-konco. Tetapi pendekatan dua mamak ni berlainan sket, Mukhriz aliran sederhana manakala KJ korang tahulah tahap mana samseng dia. Konco KJ pun kepala halian juga.

Mengapa Ketua Pemuda Umno jadi sohchai kepada Timbalannya? Penjawatan Mukhriz bukan atas kesetujuan ramai pemuda Umno terutamanya klik KJ. Jadi sekarang Mukhriz nak riki-riki pasaran dirinya samada masih laku atau sekadar hidung tak mancung pipi tersusun.

Walau apa pun aliran atau pendekatan, paduka mamak berdua ni bergelumang dalam tong najis yang sama.

"Saya sedia jadi calon"


ALOR SETAR - Ahli Parlimen Jerlun, Datuk Mukhriz Tun Mahathir sedia bertanding di Dewan Undangan Negeri (DUN) Kota Siputeh sekiranya itu yang dimahukan penduduk Jerlun dan Kota Siputeh.

Katanya, beliau hanya akan menerima pencalonan itu sekiranya mendapat persetujuan penduduk di situ dan bukannya menawarkan diri sebagai calon sekiranya pilihan raya kecil diadakan kelak.

“Kalau nama saya dicalonkan, saya terima. Itu pun sekiranya mendapat persetujuan dari semua penduduk di situ,” katanya.

Mukhriz yang juga Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri berkata, buat masa ini, tumpuannya ialah kepada tanggungjawab peringkat nasional, selain peranannya sebagai Ahli Parlimen Jerlun dan tidak terfikir untuk memikul tugas baru.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET