Thursday, August 19, 2010

Bayi Malam Tahun Baru Di Buang Merata-rata

Seram sejuk bila mendengarkan akhir-akhir ini saban hari kes-kes 'menatang' buang anak. Betullah kata perumpamaan 'dikalangan binatang takde manusia tapi dalam kalangan manusia ada binatang'. Huh tragis sungguh kisah pilu pembuangan anak seperti yang terkini berlaku di Kg Takir Terengganu. Bayi lelaki dibuang dekat pintu pagar rumah seorang anggota polis.


Agama kita telah menyatakan bahawa sekiranya berlaku riba dan zina secara berleluasa di sesuatu tempat samada daerah, negeri atau negara maka seolah penghuninya menghalalkan azab dari Allah. Ya Allah Ya Rabbi takutnya kita yang beriman bila mendengarkan amaran ini. Tapi bagaimana dengan orang Umno-Apco yang bersekongkol dengan yahudi dalam urusan negara serta urusan harian mereka selain dari mengikut telunjuk yahudi?

Aku duk fikir dan congak bahawa kejadian pembuangan anak yang berleluasa diseluruh negara semenjak dua ini hasil kesan hidangan maksiat dan hiburan oleh kerajaan Umno-BN-Apco di malam tahun baru lapan bulan lepas. Meskipun tiada statistik soheh yang mengesahkan dakwaan ini tapi aku percaya majoriti besar 'binatang' yang buang anak itu adalah mereka yang tewas dalam kancah zina di pesta sambutan awal tahun ini.

Serentak itu kerajaan BN-Apco mewartakan undang-undang baru yakni hukum gantung sampai mati ke atas para pembuang bayi. Apakah akan terkesan atau menggerunkan masyarakat. Tidak sama sekali. Sepertimana digubal akta 39B Akta Dadah Berbahaya, semakin bersepah para pengedar dan penghisap dadah, malah Terengganu antara yang tertinggi para penagih dadah. Malu la beb. MadSaid buat apa? Hanya Islam lah penyelesaiannya.

Satu lagi kejayaan oleh yahudi tajaan Umno-BN-Apco...!!!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET