Friday, March 5, 2010

Biawak-biawak Ini Bukan Buaya Tapi Naga

Kata TGNA, katak-katak PKR yang melompat itu ibarat 'buaya disebalik batu'. Apalah sangat buaya dapat telan jika dibandingkan dengan naga?

Bahasa TGNA masih lembut tapi tegas. Bagi aku takde gunanya bagi muka pada biawak-biawak hidup berkenaan. Mereka mengkhianati amanah rakyat. Harap tiada lagi ungkapan 'menggalas biawak hidup oleh PKR.

Duit dah banyak. Berjuta seperti dikata. Jika biawak-biawak ini mampus nanti, lakukanlah upacara tabur lahad mereka dengan duit haram tu. Sepertimana matinya suku sakat Tan Bee Heng.

Biarlah biawak ni pergi jahanam. Asalkan para penyokong masih setia meneruskan kesinambungan perjuangan.

Pejabat MB S'gor: Salehudin pernah pohon jadi CEO
Pejabat menteri besar Selangor mengesahkan bahawa bekas setiausaha agung PKR, Datuk Salehuddin Hashim pernah mengemukakan permohonan untuk mengisi jawatan ketua pegawai eksekutif (CEO) Kumpulan Perangsang Selangor Berhad (KPS).

Dalam satu kenyataan hari ini, pejabat menteri besar juga mengesahkan KPS telah menerima permohonan Salehudin dan beliau pernah ditemuduga oleh jawatankuasa pemilihan.

Bagaimanapun, menurutnya, jawatankuasa pemilihan memutuskan supaya calon lain yang lebih layak dan sesuai dipilih bagi menjawat jawatan itu.

"Kenyataan ini dikeluarkan bagi menerangkan kedudukan sebenar mengenai Salehuddin apabila nama KPS dikaitkan dengan kontroversi punca peletakan beliau meletak jawatan setiausaha agung PKR," kata kenyataan tersebut.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET