Tuesday, March 16, 2010

Ada Yang Lebih Gedebe Dari MadSaid

JKKK Kemaman sudah tentu memberikan wala' 100% pada AbgMad selaku MB, sementelah lagi AbgMad anak watan Kijal a.k.a. ADUN Kijal. Gedebe AbgMad berkesan sekadar daerah Kemaman je agaknya. Naik Cagang dia di daerah Kemaman cuma.

Camane pembangkang nak gunapakai kesempatan dari 40% lagi JKKK yang jadi seteru rapat AbgMad? Fikir-fikirkanlah...

Mungkin berpunca di UMNO bahagian

KUALA TERENGGANU – Menteri Besar, Datuk Ahmad Said semalam membidas tindakan sesetengah Ahli Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK) di daerah ini yang didapati gagal memberi komitmen untuk hadir pada majlis perjumpaan khas bersama beliau di Stadium Negeri, di sini.

Sambil melahirkan rasa kesal terhadap sikap pemimpin di peringkat akar umbi itu, beliau berkata perkara seperti ini tidak seharusnya berlaku dan perlu diperbetulkan semula.

Malah, apa yang mengecewakannya, majlis tersebut hanya dihadiri 60 peratus daripada 4,000 ahli JKKK yang terdapat di seluruh daerah Kuala Terengganu.

Menurut Ahmad, melihat pada situasi berkenaan beliau percaya banyak perkara di peringkat akar umbi di daerah itu perlu diperbetulkan selepas ini.

“Kita tidak tahu apa masalah sebenar yang berlaku sehingga ahli JKKK di daerah ini begitu sukar untuk memberi kerjasama, berbeza dengan keadaan di daerah Kemaman.

“Mungkin juga masalah ini berpunca daripada kepincangan kepimpinan di peringkat UMNO bahagian,” katanya pada sidang media selepas menghadiri majlis perjumpaan itu.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET