Thursday, September 2, 2010

KuNan Mabuk: Minum Air Tapei & Panadol

KuNan ni sedang mengarut (sib baik bukan mencarut) macam orang mabuk. Sedang 'high' kot, tak berpijak di bumi realiti. Musim berbuka puasa ni bimbang jugak aku kalau KuNan tersalah makan, kot sakit perut minum air tapei pastu makan panadol, hehehe...agaknya boleh berbuih mulut ni pastu padam. Takdelah aku nak doakan si 'mulut tongkang' ni mati tapi biarlah berhati-hati.


Cakap merabu meraban. Aku tak kisah pasal itu hak dia, mulut dia. Tapi aku nak royat bahawa orang baca berita tu nampak dia bodo lah, cakap di alam fantasi. Itulah heran di bulan yang mulia ni seolah Tuhan nak tunjuk kebobrokan, kebebalan dan kebodohan pemimpin serta haprak bawahan umno-apco. Semakin hampir tamat Ramadhan, umno-apco semakin cakap besar, semakin banyak tabur fitnah. Aku dah nasihat dulu supaya orang amno-apco insaflah jangan kat Mahsyar nanti duk gonggong bangkai. Nauzubillah.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET