Saturday, September 25, 2010

Katun Umno Fobia

Nak mampuih dah tu... mampuih la cepat-cepat. Dalam tafsiran aku Umno-apco ni dekat benar dengan ajalnya. Jika tak kerana sokongan hantu jerangkung dan semua android yesman gamaknya 10 tahun lepas pun umno-apco dah masuk kubur.

Kalau dak percaya tengoklah umno-apco dengan kartun pun depa jadi takut. Takut dengan gambar serta karenah kartun. Seolah-olah kartun tu hidup duk menenyeh-nenyeh mereka. Depa perasan dak perangai depa umpama takut dengan bebayang kartun mereka sendiri. Meroyan umno-apco macam kena rasuk dalam Jangan Pandang Belakang. Umno-apco fobia dengan kartun ibarat bebudak kecik terkencing tengok hantu setan.

Sejarah tanah Melayu menyaksikan mata pena para pejuang dan pendita negara telah menyaksikan rakyat bangkit dan menghalau keluar kafir British. Kini giliran umno-apco pula bakal dihalau dari persada Putrajaya hanya dengan penangan kartun.

Anyhow umno-apco is cartoon.




0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET