Saturday, March 3, 2012

Pencacai GST

(umno-apco Teluk Lipat Dungun tidak sabar-sabar menghadapi PRU13 dan melaksanakan GST apabila pondok UPU Teluk Lipat awal-awal lagi telah didirikan.)

Pencacai a.k.a. penyokong tegar GST semakin teruja agar PRU-13 disegerakan supaya lanun kulprit meneruskan kesinambungan menerajui negara seterusnya menzalimi rakyat. Awal-awal lagi ketua lanun telah memberi amaran bahawa sekiranya bn-umno-apco menang lagi dalam PRU-13 akan datang, maka semestinya para lanun akan segera melaksanakan GST. Baca kat SINI..

Malangnya pencacai pencedok tahi bn-umno-apco terkial-kial tidak tahu malah enggan ambil tahu apa menatang GST tu. Baca kat SINI... Mereka bersorak dan berseronok bila dah dapat BR1M $500 atau bantuan JKM $200 atau Dana Remaja $200 dan seumpamanya sebagai mengaburi mata. Disuruh oleh kepala setan buat rusuhan kat majlis orang maka merusuhlah depa, disuruh pacak bendera dacing senget maka terpacaklah panji laknatullah.

Dah masuk air habis kepala anak-anak muda belaan umno-apco. Kesian tanpa arah tujuan dan matlamat hidup sekadar menjelir lidah macam anjing menunggu arahan atau menantikan tuannya melemparkan tulang atau makanan. Dapat $12 sorang berebut-rebut ke perhimpunan menyambut kehadiran ketua lanun mereka. Ngok!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET