Tuesday, March 20, 2012

Oh! Stadiumku..Habis Madu Sepah Di Curi Orang

Pada 31/01/2012, Berita Hairan melaporkan bahawa peralatan stadium bernilai RM50 juta telah hilang akibat kecurian. Antaranya pelbagai peralatan pendawaian elektrik, sistem elektronik dan kelengkapan lain termasuk 2 set janakuasa Stadium Sultan Mizan di Kompleks Sukan Gong Badak lesap.

Dah takde nilai ke Stadium tersebut? Sampai takde opsyen untuk memperketatkan kawalan keselamatan padanya dari anasir-anasir tangan panjang dan perompak. Itulah antara hasil kerja melepas batuk ditangga oleh lanun dan perompak umno-apco. Setelah habis madu dikedarah oleh lanun dan perompak umno-apco, sepahnya ditinggalkan sebagai habuan kepada lanun dan perompak jalanan.

Tersadai duit para pembayar cukai sebanyak RM250 juta ditengah paya Gong Badak. Belum diusik lagi dengan kerja-kerja baikpulih Stadium Sultan Mizan ni, heboh dah Mad Said mintak nak bina pulak Sekolah Sukan dengan kos RM25 juta. Tamak haloba sungguh puak lanun perompak umno-apco Trg. Hamman dan Qarun tunggu korang di neraka.















0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET