Friday, August 26, 2011

Puteri umno-apco Reverse Psycho

Siapa yang tanak jawatan dan pangkat dalam umno-apco beb. Yang duk peteh memeteh, cantas mencantas, tumbuk menumbuk, kerusi meja layang melayang dalam mesyuarat umno-apco tu haper dia? Bukan ke sebab nak berebut jawatan?


Ekeleleh dalam umno-apco sebusuk-busuk jawatan sebagai cacai tabur fitnah pun dapat habuan. Bukan duit umno-apco yang depa taram tapi hasil cukai yang diperas dari rakyat. Berjawatan dalam umno-apco bermakna berharta lah engkau. Acu tengok rumah Ketua JKKK, dari sekecil rumah murah kos rendah dalam sekelip mata boleh berubah jadi banglow. Cacai macai JKKK pulak dapat makan free kat warung cangkung pun dah rasa bangga. Apa punya bangang daa...

Gerombolan puteri umno-apco awal-awal dah main reverse psychology terhadap b0s mereka. Dulu pun gitu jugak suara sumbang puteri umno-apco bergegar dalam dewan PWTC konon penubuhan sayap umno ni sebagai suatu kesinambungan dan memperkasakan umno-apco. Herannya kemudian bergolek-golek meraung mintak diberikan jawatan sebagai membalas jasa mereka menaikkan umno-apco (atau menaikkan butuh bos mereka?) sehinggalah wanita keras si Azalina pegang portfolio KBS.

Dalam puteri umno-apco ni aku tak heran kalau dah ada atau akan ada yang sanggup gadai maruah jual anu nya untuk dapatkan kedudukan.

Tunggeng puteri umno!!!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET