Friday, December 3, 2010

Kembali Atau Come Back?

Rindunya aku pada paparan google dan blog tercinta ni. Beberapa minggu malah mungkin bulan agaknya aku dak jengah atau 'update' blog wohulu. Banyak sebab banyak hal tak dapat dielakkan yang tak boleh aku ceritakan di sini. Kalau di'listdown'kan pasti tak larat aku nak taip. Tapi punca utama adalah kerana streamyx aku kena potong..!!??? wakakaka... psl takleh bayar la beb. Nak tahu gak kenapa takleh bayar? Biarlah rahsia.


Bila lama tak layan web maka banyaklah info yang aku ketinggalan. Aku tak tau kisah PRK Galas, kalau TV langsung aku tak layan, Harakah kat tempat aku tak terjualnya, tanya orang aku rasa takleh pakai. So gitulah aku di awang-awangan hinggalah aku terbaca info kekalahan Pakatan di TV... TV jugak.

Papepun aku nak ucapkan selamat berpogol di blog wohulu yang tak seberapanya ini meski pun tuan rumah takde, help yourself lah, buat macam rumah sendiri. Sib baik korang tak kenjoh barang-barang dalam rumah ni. Jika tidak letih jugak aku nak 'bersih'kan semula.

Selamat cuti sekolah kepada anak-anak dan guru-guru semoga berhati-hati main banjir.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET