Tuesday, October 12, 2010

Relaks Kejap: Helo Reporter Tolong Buat Study Sket

Errmm... aku bukan bermaksud nak komen sangat tapi bila membacanya aku terasa janggal... sedara/i semua baca camane? Tengok kat bawah ni sedutan dari laporan tersebut ;


Awas taktik baru curi wang

KUALA TERENGGANU – Seorang kakitangan syarikat cari gali petroleum di Kerteh, Dungun keru-gian lebih RM2,000 apabila diperdaya individu tidak dikenali melalui panggilan telefon, Khamis lalu.

Takde lah ia menjejaskan imej Kerteh tu tetapi ia mengelirukan kepada mereka yang tidak tahu atau tidak mengenali Kerteh. Sebenarnya Kerteh dalam daerah Kemaman bukannya Dungun. Pasti ramai orang Ganu sendiri konpius ni.

Lagi satu aku tak tahu mana satu kepala dan mana satu ekor berita tersebut, yakni tak faham isi berita. Membacanya ibarat lalu ikut terowong Karak, masuk keluar dapat angin kosong... khahkhahkhah... Ikuti berita penuh di sini.


0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET