Sunday, November 4, 2012

Jangan Kau Lari Najib, Jika Kau Anak Jantan


Ayoh Chik sudi bertandang ke daerah Pekan melawan kau Najib. So get ready lah dengan seramai mana soldadu hantu yang telah memenangkan kamu dengan 241 cuma dalam PRU-12. InsyaAllah para soldadu hantu akan berpaling dari memangkah kamu wahai Najib. Jangan cuba ketengahkan si FLOM plak untuk lawan Ayoh Chik. Malu weii... biar jantan lawan jantan laa.


Abdul Hadi Sedia Tanding Di Pekan, Lawan PM
PETALING JAYA: Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang pada Jumaat bersedia untuk bertanding di kerusi Parlimen Pekan pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13), yang kini disandang oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.
Akhbar Sinar Harian pada Sabtu melaporkan Abdul Hadi sebagai berkata, beliau mengikut arahan parti dan terserah kepada parti untuk membuat keputusan sekiranya menyuruh beliau bertanding di Parlimen Pekan.
Beliau berkata demikian apabila ditanya adakah akan kekal sebagai calon Parlimen Marang atau mempunyai rancangan untuk bertanding di luar Terengganu pada PRU-13.
Bagaimanapun, Abdul Hadi yang juga Ahli Parlimen Marang berkata, keputusan bertanding pada PRU-13 bergantung sepenuhnya kepada keputusan parti, sama ada menetapkan beliau untuk kekal di Parlimen Marang atau bertanding di luar termasuk di Parlimen Pekan.
Dilaporkan, walaupun dalam nada berseloroh tetapi tegas, kesanggupan Abdul Hadi dilihat ada logiknya jika ia mengambil kira prestasi pembangkang dalam keputusan Parlimen Pekan pada PRU-10 lalu dengan meletakkan calon PAS berdepan Perdana Menteri.
Malah, dalam PRU-10 pada 1999, PAS hampir sahaja menamatkan riwayat politik Perdana Menteri apabila calon PAS, Ramli Mohamed hanya tewas dengan majoriti 241 undi.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET