Tuesday, November 27, 2012

Saham Najib Menjunam Gara2 Bintang Hindi TERHOT!!


Sekali tengok aku macam tak percaya, masakan FLOM boleh berkebudakan macam ni. Dua kali tengok nak termuntah aku, geli, jijik dan bermacam lagi lah. Jika dah gian sangat pun hang pi lah joget hindustan ka, joget gelek arab ka, atau main makyong kat rumah, dalam bilik dengan Najib. Hang nak bogel pun takpa.

Ini hang nak pi tayang bodi sembam kat orang ramai buat apa? Muka FLOM langsung tadak rasa menyesal buat keje BODOH gitu. Huhh dasyat. Ini mesti cita-cita masa kecik dulu tak tercapai nak gelek depan awam. Cita2 FLOM nak beli dan pakai cincin $24 juta dah tertunai, guna pitih yang disimpan sejak kecil dulu.

Kaum ibu mesti suka dan tepuk tangan sebab IBU BERINTIK mereka sanggup tayang bodi depan umum. Pasni korang tengoklah pasti banyak program joget2 dan gelek2 bakal dianjurkan oleh kaum ibu.

HANG TADAK KOTEI KA NAJIB HOIIII.....!!!!!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET