Saturday, September 10, 2011

Wahai Talibarut British! Ayuh Bubar Parlimen

Gerombolan talibarut British umno-apco berada dalam keadaan selesa sekarang berikutan isu komunis yang ditimbulkan oleh Timbalan Presiden Pas. Siang malam bagai nak rak media massa belaan umno-apco memainkan isu tersebut. Serangan bertubi dan berterusan siang malam oleh gurkha upahan umno-apco seolah meleburkan Pakatan Rakyat dalam sekelip mata.


Seolah ranap gagasan PR tiada berdaya menangkis tohmahan dan hentaman mengkhinzir buta oleh konco-konco umno-apco. Mana tidaknya setelah ketandusan isu memburukkan Pas-PR untuk dijadikan sebagai modal PRU maka Abg Mat Sabu samada dengan sengaja atau tidak telah membuka jalan seluas-luasnya memberi peluang kepada bn-umno-apco melanyak Pas-PR.

Rasanya inilah masa yang sesuai untuk Najib membubarkan Parlimen dan mengisytiharkan PRU-13 tatkala bn-umno-apco gah dan gagah manakala Pas-PR sedang renyuk.

Ada Berani?

PGU 2011.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET