Wednesday, September 28, 2011

INGATLAH SI DIA SAMPAI BILA-BILA

Ingat lagi siapa yang memberikan arahan dari KL supaya pendemo membakar tayar-tayar buruk dalam bandar Kota Bharu sehingga kerajaan di zaman arwah Tun Razak mengisytiharkan MAGERAN di Kelantan tahun 1978? Jangan mudah lupa juga siapa yang suatu masa dulu telah mencetuskan rasa tidak puashati segelintir rakyat Kelantan dari puak kapal pecah umno-apco terhadap susurgalur waris kerabat DiRaja Kelantan sehingga menimbulkan ketegangan dan menggegarkan singgahsana Raja Kelantan?


Tidak lain dan tak bukan adalah si pengampu haprak yang sekarang ini gah sebagai Ketua Mafia Baru yakni Pengasas Perkosa..erppss Perkasa.

Terkini Perkosa semakin tunjuk lagak dengan turun padang dan membuat onar di majlis-majlis ceamah kelolaan Pas/PR. Mat Sabu kominis katanya. Dah tu perlakuan ganas dan kurang ajar macam tu bukan ke meniru amalan yahudi dan komunis? Brahim sokong dalam diam..pastinya.

Andainya berlaku pula pergaduhan sesaudara Melayu lepas ni, ingatlah ia semestinya angkara Perkosa.

PALING PENTING: KALAU ADA ORANG PEMBANGKANG KENA BUNUH KITA AKAN INGAT PERKASA - Penarik Beca.

PGU 2011.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET