Thursday, December 27, 2012

Kalau BABI Tak Sondol Semak Tak Goyang

Jika angin tak goncang, kain kau takkan terbang hingga nampak seluar dalam...kahkahkah... Rakyat marhaen dah tau, kuasa korang mengatasi segala kuasa kerajaan, malah kadangkala berani mencabar kuasa tuhan. Jika korang kata 'NAK' maka dapatlah. Sepertimana umpco baham tanah rezab Melayu senang gitu2 je atas nama pembangunan konon. Sementelah lagi nakkan jawatan. Flipflop kenyataan seraya ampu lucah dari utusex maka dapatlah jawatan.

Kesian kat kau Mat Gusti asyik kena aje. Yea lah bila dah jadi tahi tu kemana engkau pergi pun akan tercium keharumannya. Toksah nak sembunyi lah.

Isa nafi pernah lobi jadi Pengerusi KPF
MERSING - Pengerusi Felda Tan Sri Mohd Isa Abdul Samad menafikan beliau pernah melobi supaya namanya dicalonkan untuk bertanding sebagai Pengerusi Koperasi Permodalan Felda (KPF).

Malah Mohd Isa berkata beliau sendiri tidak pernah mendaftar dan menghantar nama kepada Suruhanjaya Koperasi Malaysia (SKM) untuk menjadi calon pengerusi atau ahli lembaga pengarah KPF.

"Tuduhan kononnya saya nak jadi pengerusi ini tidak berlaku. Jika hendak bertanding lembaga pengarah koperasi, kita mesti mendaftar nama dengan SKM kerana mereka akan menilai dan meneliti latar belakang serta kewangan calon.

"Saya nak memberitahu saya dan Felda tidak terbabit. Saya tidak mendaftarkan diri saya untuk bertanding dan tidak berniat untuk menjadi pengerusi," katanya kepada pemberita selepas merasmikan pelancaran rumah contoh projek Sentuhan Kasih Felda di Felda Tenggaroh 3, di sini hari ini.

Beliau mengulas dakwaan beberapa pihak termasuk Persatuan Anak Peneroka Felda (ANAK) mengatakan wujud salah guna kuasa dan campur tangan dalam mesyuarat agung KPF ke-31 Jun lepas
.-SH

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET