Sunday, January 20, 2013

Mukaddimah 2013: Umno Marang Terbarai

Banner ni dijumpai tergantung tepi jalan besar di mukim Merchang pada pagi Jumaat 18 Januari 2013, kemudian hilang ketika melaluinya waktu tengahari, dicampak buang oleh mambang yang malu dengan tindakan bodo jembalang. Takkan orang hamno nk kata orang PAS pulak buat keje bodo gini? Sebab dulu kini dan selamanya yang bangang dan bodo hanya orang hamno... KAHKAHKAHKAHKAH...

Rupa2 nya pabila dah semakin dekat dengan PRU-13 ning maka semakin banyaklah timbul segala kudis, pekung, kurap, panau dan seumpamanya dari dalam kocek hamno, ibarat cendawan tumbuh selepas hujan. Seperti yang di AMARAN kan oleh Man Bakar bahawa Parlimen Marang adalah yang terhebat antara bebanyak Parlimen di Malaysia. Kerana di sini lah kawasan kubu kuat Presiden Pas TG Haji Hadi Awang. Maka bodeklah Man Bakor dan ujub dia bercerita tentang kehebatannya pernah menewaskan TGHH.

Krisis Umno Marang memang parah. Bukan setakat gocoh peringkat 'orang besar' malah juak2 kat kampung2 pun cerai berai dan berpuak2. Oleh itu siapa yang nak peteh siapa, mampos korang lah. Peraturan biasa dalam hamno untuk naik dengan peteh memeteh. Ada aku kisah. Yang aku kisah hamno terkubur, PR bangkit.

------------KAHKAHKAHKAKHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH-------------

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET