Saturday, December 1, 2012

Imej antara Ijtimak PAS & PAU


Intro Ijtimak cool je. Pengisiannya menyentuh hal memperkasakan PAS dan PR. Isu panas dari Muktamar Pas hanyalah doa munajat supaya KO BN oleh adik Tok Guru. Dah HOT nak wat camner. Hak puak yang tertindas memohon pertolongan dari Allah akibat kezaliman pemerintah. Lain-lain isu takde sampai utusan meloya muntah2 duk cari berita jelik.

Intro PAU amat berbeza. Awal2 dah mempersembahkan awek-awek cun sebagai pengiring. Entah GRO mana depa kutip. Memang dasar puak umno-apco suka nengok dahi licin. Pengisiannya pulak pelik. Depa tak sembang pasal parti. Tapi duk kutuk, duk hasut, duk caci-maki PAS/PR pasal memang depa rasa inilah talian hayat terakhir sebelum mampos dalam PRU-13 nanti.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET