Monday, December 24, 2012

Pabila Tok Imam Bebal Berbicara

Lintang pukang habih. Taraf ustaz tapi bab hukum pun lancau. Fatwa bebal oleh ularmak dan ostad2 bebal umpco lah yang me'lemak'kan para artis dengan trend pakaian ketat sendat semasa sehingga hanyut dan terus hanyut. Sebaliknya bila ada artis yang berhijrah kepada stail Islamik ramai pulak yang tukang kondem, tukang pukul gendang sambil depa berbogel walau berpakaian. Sebab itu juga ramai bini dan anak2 pompuan orang umpco suka tayang bodi, pasang bodi, suntik muntik serta rambut dengan fesyen pelbagai macam Shahrizat 'jambul didepan' tu.











ihsan blog malaysiaberih.

Ada kenal sorang wanita umpco. Orangnya baik. Bila keluar kawasan pagar rumah dia bertudung. Tapi bila duk lepak atas tangga atau berlegar disekitar halaman dalam kawasan pagar rumah maka dia buang tudung. Ditanya kenapa begitu? Katanya ustaz kat tempat dia menadah kitab cakap macam tu, kalau kita berada dalam 'kawasan' rumah kita takpela tak payah pakai tudung. Kitab apa dia belajar tak tau la. Bunyi macam pelik.


Perkara remeh pun ostad umpco keliru, camne depa nak bagi sokongan kat perlaksanaan hukum hudud. Cina DAP dah boleh faham. Tapi ostad umpco selama 55 tahun merdeka masih tak mau paham.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET