Thursday, July 14, 2011

Natang Bapok!

Kepala hotak kering kau bapok, mana kau nak 'concern' semua kekejaman yang powlispowlis keparat kau dah lakukan kat Pendemo Aman Bersih 2.0. Sial Bapok Sekor Ni. Aku nengok muka kau pun dah benci meluat macam taik kucing je rupanya.

Apa kau cakap? Polis tidak ganas? Polis kau bukan sekadar ganas tapi CELAKA. Perangai polis kau terutamanya anjing kepala merah tu samalah dengan fe'el sedara dia dari Apco di Israel tu, serupa Iblis. Pastu kau siap ugut pulak nak hukum para penyebar 'fitnah' konon. Sial Kau Bapok. Ada mata buta. Ada telinga pekak. Jangan sampai tahap nanti kau ada kotei tapi takleh kencing. Diharamkan atas kau kencing. Mampos katak terkangkang lah kau dengan air kencing najis kau tu. Sial Punya Bapok.

Kedian kau dakwa lagi polis sial tak serang hospital. Polis kau baik. Pegi jahanam dengan polis dan jahanam dengan kau sekali bapok sial. Gambar kat bawah ni dah tersebar kesegenap pelusuk blog, Fb dan seumpamanya lagi. Gambar apa tu? Polis Israel serang hospital kat Ramallah atau kelakuan biadap polis kau? Bapok sial.

Takpe lah kat atas dunia ni kau tunjukkanlah 'hagas' dan 'gedebe' kau kat orang yang lemah. Sedangkan diri kau sendiri lembik bapok nak mampos. Semoga tindakan undang-undang oleh Pas terhadap 900 aduan untuk saman polis akan buka sket otak senget kau. Ingatlah mulut jangan celupar, otak jangan bengong, perangai jangan bangang. Nanti bila tiba gilirannya, kau akan lari tak cukup tanah, sembunyi tak cukup lubang kecuali lubang kubur.

PGU 2011.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET